Čínska módna značka žaluje Apple. Tentokrát pre porušenie práva a okopírovanie loga.
Logo čínskej odevnej značky Kon založenej v roku 2009 v Číne sa až nápadne podobá na logo Apple AppStore.
Apple tento rok (2017) s novým iOS 11 redizajnoval svoj App Store a s ním aj jeho ikonu. Nová ikona AppStore nahradila niekdajší prekrížený štetec, ceruzku a pravítko tromi jednoduchými bielymi čiarami na modrom podklade.

Čínska spoločnosť Kon chce za tento prešľap zo strany Apple odškodné a verejné ospravedlnenie.
Ako to dopadne vás budeme informovať, každopádne výsledok je už asi vopred jasný každému.
Ako to už v Číne býva zvykom tak porušenie práva sa prejednáva v Číne, podľa čínskych zákonov ale niekedy až nepochopiteľne v prospech čínskych firiem. Aj keď predpokladáme, že súdnictvo je nezávislé ako má byť a ozaj sa dá v číne „demokraticky“ dovolať pravdy, realita je skôr opačná.
Apple to má v Číne dosť náročné nakoľko domôcť sa svojej pravdy aj keď je jasné porušenie zákona zo strany tejto čínskej firmy, je ťažké až miestami nereálne. Dôkazom je aj už existujúci spor o používanie označenia iPhone, ktoré Apple prehral v súdnom spore v Číne a tak označenie iPhone môže používať miestna firma vyrábajúca kožené obaly na mobily, medzi iným aj iPhone – paradoxne a tašky.