Samsung využíva skoro všetky možnosti marketingu
Samsung pri propagácii svojich produktov nezaháľa a výrazne tlačí prostriedky do reklamných kampaní. Zdá sa nám, že je v propagovaní svojich produktov výrazne aktívnejší. Nedá sa nevšímnúť si jeho nespočetné reklamy napríklad na futbalových alebo tenisových zápasoch. Takisto nemôžeme opomenúť na rôzne kreatívne marketingové akcie, kedy ste v zahraničí na verejných miestach museli napríklad dlho sústredene pozerať na smartfón po dobu 60 sekúnd a nesmeli ste uhnúť pohľadom. Pri tom vás pokúšali rôzne rušivé vplyvy a naozaj iba málokto to vydržal.
Keď olympijske hry tak len so Samsungom
Samsung aktuálne pre propagáciu svojich produktov ako oficiálny sponzor Olympijskych hier v Riu pre rok 2016 vydal špeciálnu edíciu Samsung Galaxy S7 Edge Olympic Games Limited Edition, tú daroval všetkým športovcom zúčastneným na olympiáde v Riu.
Keď sme pri špeciálnych edíciach Samsungu, nesmieme zabudnúť ani na komiksové edície na tému Marvelu alebo DC s tématikou Batman aebo Iron Man, ktoré su fakt zaujímavé a sú dokonca v limitovanom počte.


Samsung NOTE 7 novinka, ktorá si zaslúži podporu celebrity
Samsung 2. augusta predstavil svoj nový phablet, o ktorom sme písali v predchádzajúcom článku. Nový NOTE 7 priniesol novinky, ktoré bude obsahovať iPhone 7, resp. iPhone 7S napríklad čiastočnú vode a prachu odolnosť IP68, skener očí pre odomykanie a iné.
Tentokrát novinku Note 7 predstavuje rakúsky herec Christoph Waltz, držiteľ Oskara. Pútavo a príjemne vysvetľuje novinky Samsung Note 7 a jeho použitie v bežnom živote. Pri práci, pri zábave (fotografovaní), pri platení.
Herec so svojským rakúsko – anglicko – americkým prízvukom opisuje používanie novinky z dielne juhokórejskeho výrobcu. Vidieť ste ho mali možnosť vo filme Hanební bastardi ako nacistického pohlavára, ktorých lovil Brad Pitt so svojou skupinou, prípadne ako záporáka najnovšej časti bondovky SPECTRE, kde ako záporná postava a v podstate brat Jamesa Bonda, sa snaží o … no nebudeme vám to prezrádzať, pozrite si najnovšieho Bonda 🙂
Prečo Apple nepropaguje svoje výrobky intenzívnejšie a mal Steve Jobs pravdu?
Musíme uznať, že propagácia aj touto formou by gigantu Apple prospela. Medzi atribúty spoločnosti Apple a jej výrobkov patrí kvalita spracovania, materiály, bezproblémovosť kompatibility hardwaru a softwaru a takisto spoľahlivosť operačných programov či iOS alebo MacOS. Nesmieme opomenúť ani dizajn, ktorý viackrát „inšpiroval“ aj iných výrobcov a vyvolal módne trendy a vlny dizajnu.
Z týchto všetkých pozitívnych vlastností by sa dal namiešať krásny koktejl propagácie a reklamy, ktorá by utvrdia pozíciu Apple ako jedničky v technologických firmách na svete.
Dúfame, že nedôjde na slová Steva Jobsa, ktorý povedal, že: „nie ten najsilnejší prežije, ale ten, ktorý sa vie prispôsobiť“
Apple smeruje v trende, ktorý začal a očividne sa mu darí. Nevýhodou je však to, že už nieje rok 2007 a konkurencia nevyrába tlačidlové plastové „hračky“ ale sa veľmi rýchlo zobudila a začala produkovať výrobky na vyššej kvalitatívnej úrovni a v niektorých funkciach aj Apple ako dominatného výrobcu na technologickom poli predbehla. Preto výraznejšie reklamy, sponzoringy ako aj prezentovanie Apple ako kvality a určitej prestíže by
Dúfame, že nakoniec tento jednotný smer neústupčivý, bez výrazných reklám nezlomí Apple väz. Pretože reklama je reklama a zákazník musí mať v hlave danú konkrétnu značku. Typickým príkladom je Samsung, ktorý aj vďaka masívnemu marketingu, kopírovaniu trendov a funkcií sa dopracoval na najvýraznejšieho konkurenta Apple. A to v čase uvedenia iPhonu vyrábal Samsung neporovnateľné telefóny a ostatné väčšinou čínske značky ani neexistovali prípadne ani netušili, že budú vyrábať smartfóny.