Apple pri príležitosti predstavenia nových produktov Apple iPhone 7 a Apple Watch Series 2 predstavil aj nové zaujímavé reklamy na svoje produkty.
V reklamách stavil na amatérskych hercov alebo komparzistov, ktorí používajú Apple produkty. Sem tam sa mihne v Apple reklame aj slávna osobnosť. Celebrita, ktorú si najnovšie vybral Apple do svojej reklamy je James Corden, ktorý je poslednú dobu známy aj vďaka svojej talkshow Carpool Karaoke, ktorá sa vlastne na začiatku Apple konferencie 2016 aj predstavila v hlavnej úlohe s Timom Cookom a Pharellom.
Apple tentokrát vytiahol vtipný formát s Jamesom Cordenom pre podporu svojej hudobnej streamovacej služby Apple Music. Apple Music konkuruje službám ako Spotify alebo Deezer. Spotify sa s Apple v dlhšie trvajúcom spore naťahuje. Spotify tvrdí, že ich Apple obmedzuje. Apple tvrdí, že vďaka Apple AppStore je Spotif také obľúbené.
Princíp tejto „vtipnej“ reklamy je, že James Corden sedí pred troma manažérmi Apple a snaží sa im vysvetliť svoje návrhy pre zlepšenie služby Apple Music.
Apple takisto použil už neraz rôzne kreatívne reklamy. Posledne to bolo pri uvedení nových produktov na WWDC 2016.